Articol: "Cum să-ţi alegi dieta primăvara"


Contul tău recent creat, nu este activat. Pentru activarea acestuia – aceesează linkul de activare a contului, primit în căsuţa ta de email.
În cazul cînd nu ai primit nici un e-mail de confirmare de pe siteul nostru, apasă aici pentru retransmiterea repetată a linkului de activare.
În cazul cînd contul tău nu va fi activat în termen de 30 de zile, acesta va fi şters automat.

p.s. Dacă totuşi nu ai primit nici un mesaj de confirmare din partea siteului nostru, încearcă să verifici mapa SPAM din căsuţa ta de email.

Articolul: Cum să-ţi alegi dieta primăvara

Acum pe site
mămici
Pipi in pat
21:20 | 17.10.2017
Recomandati-mi un medic ORL pediatric
21:10 | 17.10.2017
Voroza sau altceva
19:10 | 17.10.2017
Maryna a pus întrebarea Voroza sau altceva
15:59 | 17.10.2017
purcarea elena s-a înregistrat la noi pe site
09:00 | 17.10.2017
Catre dl. Petru
17:01 | 16.10.2017
Maryna a pus întrebarea Voroza sau altceva
15:59 | 17.10.2017
purcarea elena s-a înregistrat la noi pe site
09:00 | 17.10.2017
M Diana a dat un răspuns la întrebarea Catre dl. Petru
16:04 | 16.10.2017
M Diana a pus întrebarea Catre dl. Petru
15:54 | 16.10.2017
00:33 | 16.10.2017
Nica a dat un răspuns la întrebarea Diferenta între copii
14:18 | 12.10.2017
close
Cum să-ţi alegi dieta primăvara
13.03.2014
ac731_1394713980_vrei-sa-iti-mentii-silueta-supla-si-sa-fii-mai-sanatoasa-primavara-aceasta-uite-ce-fruct-minune-trebuie_size1.jpg.png

 

   Primăvara, organismul nostru este slăbit şi împovărat de toxinele acumulate în timpul iernii. Hrana procesată, bogată în grăsime, prea acră, prea sărată sau prea acidă trebuie evitată.


   Eliminarea reziduurilor se poate face printr-o dietă cu alimente  sănătoase, iar legumele şi fructele trebuie să fie vedete în hrana de fiecare zi. Urmând un astfel de regim alimentar, organismul poate să ardă câte un kilogram pe zi, pentru că foarte repede apare fenomenul  de autolimitare a cantităţii consumate.


   “Organismul nostru are nevoie, zilnic, de substanţe hrănitoare. De aceea, dieta aceasta trebuie urmată o perioadă de timp, în funcţie de sfatul nutriţionistului. Pentru menţinerea efectului, măcar o zi pe săptămână este dedicată unui singur  aliment”, precizează Eugen Giurgiu, doctor în biochimie, cu competenţe în fitoterapie şi nutriţie.

 


Dietă de primăvară


Luni: Este  ziua  dedicată sucurilor de legume şi fructe! Se consumă un cocteil preparat din suc de morcovi şi ţelină (câte 200 ml) şi un altul preparat din  portocale, kiwi şi mere ( 300 ml )care asigură organismului un aport însemnat de vitamine  A şi C. În  funcţie de  preferinţe, cantitatea de sucuri trebuie să fie de 1,3-1,5 l. Pe lângă aceste băuturi tonice se mai consumă ceaiuri de plante: coada-şoricelului, coada- calului, sunătoare, afin,  nalbă,  apă plată şi fructe, la discreţie. 


Marţi: Este ziua cartofilor, o legumă foarte hrănitoare. Porţia recomandată de un kg poate fi preparată sub diferite forme: salată cu zeamă de lămâie, piure amestecat cu pătrunjel sau condimente, precum busuioc sau cimbru, şi puţin lapte.Cine preferă supa de cartofi o poate asezona cu mărar şi pătrunjel. Ca lichide, se consumă ceaiuri de plante.


Miercurea este suveran orezul !Din 250 g boabe uscate se obţin 650 g orez fiert. Orezul fiert în apă fără sare se împarte în cinci porţii, pe care le putem  amesteca cu puţin suc de roşii. Această cereală asigură organismului vitaminele B şi E şi săruri minerale: magneziu, potasiu şi fier-nutrienţi esenţiali în combaterea deshidratării.


Joia sunt prioritare fructele care conţin vitamine, minerale şi enzime: La micul dejun, meniul este alcătuit din  brânză uscată sau friptură şi pâine (câte  o felie, o cafea şi un fruct. În timpul zilei, cu excepţia bananelor, puteţi să mâncaţi 1,5 Kg fructe şi să beţi  1,5-2 l apă plată. 


Vineri se mănâncă paste-200 g! La micul dejun,  meniul conţine un ou şi o felie de pâine prăjită sau pâine graham unsă cu puţin unt şi o cafea fără zahăr.
La prânz, fierbem 200 g paste, timp de 15 minute, în apă cu sare.Când sunt gata, le amestecăm cu o linguriţă de brânză uscată , cu mărar şi pătrunjel.


Sâmbătă  este o zi când ne putem răsfăţa cu multe  legume -un kilogram. La micul  dejun, mâncăm un ou fiert tare, o felie de graham şi bem o cafea. Dar porţia de legume (un kg ) o putem consuma sub diferite forme: de salate cu lămâie şi oţet de mere sau fierte. Apa minerală recomandată  (1,5 l)  asigură hidratarea corectă a organismului. 


Duminică este o zi de răsfăţ! Micul dejun poate fi alcătuit din două feliuţe de pâine unse cu puţin unt, asezonate cu roşii şi cu o feliuţă de  brânză. Regimul permite o ceaşcă de ceai sau cafea, fără zahăr.

La prânz mâncăm 100 gr carne de pasăre (pui sau curcan), pregătită la grătar,o salată de cartofi (100 g) şi ţelină (400 g), dar legumele trebuie fierte în apă puţin sărată.
Şi la cină putem savura o salată hrănitoare, preparată dintr-o salată verde, trei roşii, un fir de ceapă verde, un ardei şi 100 g  piept de pui fiert; delicioasa salată o asezonăm cu puţin ulei şi oţet de mere.

 

Postat de pe www.click.ro

 

Crezi utilă informaţia?
Da
1
Nu
0
0.00 / 0 note
Adaugă în favorite
653
Adaugă un comentariu:
Numele Dvs:
Comentarii :
MyBebe.md - comunitatea mamicilor din Moldova.Totul despre sarcina, calendarul sarcinii, intrebari si raspunsuri, articole, materiale video, audio despre sarcina, cautarea unei maternitati, clinici, gradinite. Pareri, produse si multe alte servicii si utilitati
Materialele aflate pe acest site nu constituie o formă de consultanţă sau recomandare în vederea luării unor decizii medicale. Nici o recomandare de pe acest site nu poate fi substituită cu o vizită reală la medic.
RSS
Urmăreşte-ne pe