Articol: "5 alimente care alungă grăsimea"


Contul tău recent creat, nu este activat. Pentru activarea acestuia – aceesează linkul de activare a contului, primit în căsuţa ta de email.
În cazul cînd nu ai primit nici un e-mail de confirmare de pe siteul nostru, apasă aici pentru retransmiterea repetată a linkului de activare.
În cazul cînd contul tău nu va fi activat în termen de 30 de zile, acesta va fi şters automat.

p.s. Dacă totuşi nu ai primit nici un mesaj de confirmare din partea siteului nostru, încearcă să verifici mapa SPAM din căsuţa ta de email.


Acum pe site
mămici
Pipi in pat
21:20 | 17.10.2017
Recomandati-mi un medic ORL pediatric
21:10 | 17.10.2017
Voroza sau altceva
19:10 | 17.10.2017
Maryna a pus întrebarea Voroza sau altceva
15:59 | 17.10.2017
purcarea elena s-a înregistrat la noi pe site
09:00 | 17.10.2017
Catre dl. Petru
17:01 | 16.10.2017
Maryna a pus întrebarea Voroza sau altceva
15:59 | 17.10.2017
purcarea elena s-a înregistrat la noi pe site
09:00 | 17.10.2017
M Diana a dat un răspuns la întrebarea Catre dl. Petru
16:04 | 16.10.2017
M Diana a pus întrebarea Catre dl. Petru
15:54 | 16.10.2017
00:33 | 16.10.2017
Nica a dat un răspuns la întrebarea Diferenta între copii
14:18 | 12.10.2017
close
5 alimente care alungă grăsimea
12.01.2012
ac778_1326387952_1.jpg.png

 

 

   Vrei să scapi de acele kilograme inestetice cu care te lupţi de ceva vreme? Include în alimentaţia ta fibre alimentare şi vei împiedica asimilarea grăsimilor! Medicii nutriţionisti susţin că fibrele sunt esenţiale pentru buna funcţionare a tubului digestiv şi derularea altor functii ale organismului. De asemenea, ele vor asigura o senzaţie de saţietate persistentă, determinându-te să mănânci mai puţin şi să pierzi în greutate.


   Trebuie să consumi în fiecare zi între 24 - 35 grame de fibre pentru a stimula digestia, ajutând în procesul de slăbire. Iată care sunt cele mai bune surse de fibre:

 

1. Tărâţele de psyllium (rus: Подорожник блошный)
100 grame de tărâţe de psyllium conţin 84 grame de fibre alimentare. Psyllium (Plantago psyllium) este o plantă din familia pătlaginei, cultivată în India, Spania, Franţa şi care este cunoscută pentru proprietăţile ei laxative.
 


2. Tărâţele de grâu

100 grame de tărâţe de grâu conţin 43 grame de fibre.


3. Seminţele de in (se vinde în farmacii și la condimente)
100 grame de seminţe de in măcinate conţin 40 grame de fibre.


4. Fulgii de ovăz
100 grame de fulgi de ovăz conţin 6,74 grame de fibre.


5. Alunele de pădure
100 grame de alune conţin 6 grame de fibre.


    Alte alimente pe care le poţi consuma pentru a mări aportul de fibre alimentare şi care conţin între 2-5 grame de fibre la 100 de grame sunt: mazărea, varza, morcovii, bananele, merele, kiwi, perele, cartofii, caisele şi portocalele.


   Nu uita de apa plată! Fibrele au nevoie de apă, deoarece numai aşa vor creşte indicele de saţietate al alimentelor, vor absorbi apa şi elimina toxinele, impiedicând asimilarea grăsimilor.

   Pe lângă rolul esenţial pe care îl au în curele de slăbire, fibrele alimentare te scapă de multe probleme legate de digestie, protejând stomacul şi având implicaţii la distanţă. Prin curăţarea colonului pentru că acesta este rolul fibrelor vei scăpa de:

- constipaţie;
- sindromul de colon iritabil;
- balonare;
- tranzit intestinal lent;
- cancer de colon;
- colesteterol "rău";
- glicemie ridicată;
- aciditate gastrică;
- oboseală cronică;
- migrene şi tulburări nervoase;
- hemoroizi;
- eczeme, acnee, psoriazis;
- paraziţi intestinali;
- diaree cronică;
- problemele cu fierea;
- durerile articulare.


Poţi să asiguri o digestie sănătoasă dacă:

- Mănânci pe cât posibil la ore fixe;
- Consumi cât mai multe lichide (1,5 l) în fiecare zi;
- Mesteci bine înainte să înghiţi;
- Consumi iaurturi cu probiotice;
- Eviţi să porţi haine strâmte care pot presa abdomenul;
- Limitezi administrarea medicamentelor antiinflamatorii şi a aspirinei;
- Faci mişcare fizică în fiecare zi;
- Limitezi numărul ţigărilor;
- Controlezi stările de stres.

Crezi utilă informaţia?
Da
4
Nu
0
5.00 / 1 note
Adaugă în favorite
1761
Adaugă un comentariu:
Numele Dvs:
Comentarii :
MyBebe.md - comunitatea mamicilor din Moldova.Totul despre sarcina, calendarul sarcinii, intrebari si raspunsuri, articole, materiale video, audio despre sarcina, cautarea unei maternitati, clinici, gradinite. Pareri, produse si multe alte servicii si utilitati
Materialele aflate pe acest site nu constituie o formă de consultanţă sau recomandare în vederea luării unor decizii medicale. Nici o recomandare de pe acest site nu poate fi substituită cu o vizită reală la medic.
RSS
Urmăreşte-ne pe