Contul tău recent creat, nu este activat. Pentru activarea acestuia – aceesează linkul de activare a contului, primit în căsuţa ta de email.
În cazul cînd nu ai primit nici un e-mail de confirmare de pe siteul nostru, apasă aici pentru retransmiterea repetată a linkului de activare.
În cazul cînd contul tău nu va fi activat în termen de 30 de zile, acesta va fi şters automat.

p.s. Dacă totuşi nu ai primit nici un mesaj de confirmare din partea siteului nostru, încearcă să verifici mapa SPAM din căsuţa ta de email.

Citeşte: Cele mai eficiente trucuri pentru a reduce numărul de calorii din farfurie

Acum pe site
mămici
Catre dl. Petru
17:01 | 16.10.2017
M Diana a dat un răspuns la întrebarea Catre dl. Petru
16:04 | 16.10.2017
M Diana a pus întrebarea Catre dl. Petru
15:54 | 16.10.2017
00:33 | 16.10.2017
Nica a dat un răspuns la întrebarea Diferenta între copii
14:18 | 12.10.2017
Îndemnizaţiile pentru copii în Moldova
15:52 | 11.10.2017
M Diana a dat un răspuns la întrebarea Catre dl. Petru
16:04 | 16.10.2017
M Diana a pus întrebarea Catre dl. Petru
15:54 | 16.10.2017
00:33 | 16.10.2017
Nica a dat un răspuns la întrebarea Diferenta între copii
14:18 | 12.10.2017
S M a pus întrebarea Diferenta între copii
08:06 | 11.10.2017
kilograme in plus
08:03 | 11.10.2017
close

Cele mai eficiente trucuri pentru a reduce numărul de calorii din farfurie

     Specialiştii în nutriţie spun că cea mai eficientă metodă de slăbire este să scazi numărul de kilocalorii din dieta zilnică şi au descoperit câteva trucuri simple prin care poţi face acest lucru

     Atunci când vrem să scăpăm de kilogramele în plus suntem tentaţi să recurgem la diete monotone sau care ne înfometează, fără să ţinem cont de efectele negative care vor apărea. Specialiştii în nutriţie spun că cea mai eficientă metodă de slăbire este să scazi numărul de kilocalorii din dieta zilnică şi au descoperit câteva trucuri simple prin care poţi face acest lucru.

Nu renunţa la proteine de origine animală. Specialiştii susţin că persoanele care includ în dieta zilnică carne reuşesc să scadă din meniul zilnic în jur de 441 de kilocalorii. Carnea de pui, vită sau peşte este cea mai indicată în cazul persoanelor care vor să slăbească. Experţii menţionează că acest aliment păstrează senzaţia de saţietate pe o perioadă lungă de timp. Aceasta a fost şi concluzia experţilor de la Şcoala de Medicină din cadrul Universităţii din Washington. Oamenii de ştiinţă americani au constatat că persoanele a căror dietă zilnică conţinea 30% proteine au reuşit să slăbească 5 kilograme în două săptămâni, reducând aproximativ 441 de kilocalorii, deşi nu au ţinut o dietă strictă.


Savurează fiecare înghiţitură. Specialiştii recomandă mestecarea îndelungă a mâncării, deoarece senzaţia de saţietate va apărea după doar câteva înghiţituri. Cercetătorii de la Universitatea din Rhode Island susţin că persoanele care mestecă încet reduc cantitatea de mâncare pe care o consumă cu aproximativ 135 de kilocalorii. Potrivit experţilor, mâncatul încet te va ajuta să îţi dai seama că te-ai săturat înainte de a te simţi plin.


Foloseşte tacâmuri mici şi vei scădea 59 de kilocalorii din dieta zilnică. Studiile de specialitate arată că percepţia noastră asupra mâncării este legată de mărimea vaselor din care mâncăm şi de cea a tacâmurilor pe care le folosim. Experimentele realizate în acest sens au arătat că persoanele care au folosit tacâmurile de la desert au mâncat cu 59 de kilocalorii mai puţin decât în mod normal.


Bea fresh-uri în pahare înalte. Nutriţioniştii susţin că persoanele care beau fresh-uri preparate în casă vor tăia din dieta zilnică 23 de kilocalorii. Un alt avantaj al acestor sucuri este faptul că sunt bogate în vitamina C, antioxidant care accelerează metabolismul şi arderea grăsimilor. În plus, alcoolul trebuie exclus din dietă pe tot parcursul programului de slăbit.


Fibrele te ajută să reduci până la 130 de kilocalorii din regimul zilnic. Nutriţioniştii menţionează că fibrele sunt digerate într-o perioadă mai mare, astfel că te vei simţi sătul mai mult timp. Oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Illinois susţin că bărbaţii care măresc cantitatea de fibre din farfurie de la 18 grame la 36 de grame pe zi absorb cu 130 de calorii mai puţin, în timp ce femeile care îşi măresc cantitatea de fibre de la 12 grame la 24 de grame de fibre absorb cu 90 de calorii mai puţin pe zi. Legumele sunt cele mai bogate surse de fibre.


Mestecă gumă. Guma de mestecat elimină senzaţia de foame. Aceasta acţionează la nivelul centrilor hipotalamici care se găsesc la nivelul creierului şi diminuează senzaţia de foame, datorită glucozei, menţionează specialiştii în nutriţie. Potrivit acestora, glucoza pe care o conţine guma transmite creierului semnale care îi indică acestuia faptul că a consumat destulă hrană, tăind, astfel, pofta de mâncare şi, mai mult, creând şi senzaţia de saţietate. Păcălirea creierului în acest mod este o foarte bună soluţie pentru cei care vor să slăbească, afirmă medicii.


Începe masa cu o supă. Supa conţine vitamine şi are un aport de 99% de apă. Specialiştii în nutriţie spun că persoanele care mănâncă cel puţin o dată pe zi supă reduc din numărul caloric zilnic în jur de 134 de kilocalorii. Un mare avantaj al acestui preparat este faptul că, deşi are un volum mare, numărul de kilocalorii pe care le conţine este destul de redus.


Înlocuieşte sucurile acidulate cu apa. Astfel, vei reduce numărul kilocaloriilor cu peste 100 zi. Specialiştii menţionează că îndulcitorii artificiali îngreunează procesul de slăbire. În plus, spre deosebire de un pahar cu suc, care poate avea şi până la 200 de kilocalorii, unul cu apă are 0 kilocalorii.

4 / 1 note
Adaugă în favorite(urmăreşte)
1672
Adaugă un comentariu:
Numele Dvs:
Comentarii :
MyBebe.md - comunitatea mamicilor din Moldova.Totul despre sarcina, calendarul sarcinii, intrebari si raspunsuri, articole, materiale video, audio despre sarcina, cautarea unei maternitati, clinici, gradinite. Pareri, produse si multe alte servicii si utilitati
Materialele aflate pe acest site nu constituie o formă de consultanţă sau recomandare în vederea luării unor decizii medicale. Nici o recomandare de pe acest site nu poate fi substituită cu o vizită reală la medic.
RSS
Urmăreşte-ne pe