Contul tău recent creat, nu este activat. Pentru activarea acestuia – aceesează linkul de activare a contului, primit în căsuţa ta de email.
În cazul cînd nu ai primit nici un e-mail de confirmare de pe siteul nostru, apasă aici pentru retransmiterea repetată a linkului de activare.
În cazul cînd contul tău nu va fi activat în termen de 30 de zile, acesta va fi şters automat.

p.s. Dacă totuşi nu ai primit nici un mesaj de confirmare din partea siteului nostru, încearcă să verifici mapa SPAM din căsuţa ta de email.

Citeşte: 10 idei false despre calorii

Acum pe site
mămici
Catre dl. Petru
17:01 | 16.10.2017
M Diana a dat un răspuns la întrebarea Catre dl. Petru
16:04 | 16.10.2017
M Diana a pus întrebarea Catre dl. Petru
15:54 | 16.10.2017
00:33 | 16.10.2017
Nica a dat un răspuns la întrebarea Diferenta între copii
14:18 | 12.10.2017
Îndemnizaţiile pentru copii în Moldova
15:52 | 11.10.2017
M Diana a dat un răspuns la întrebarea Catre dl. Petru
16:04 | 16.10.2017
M Diana a pus întrebarea Catre dl. Petru
15:54 | 16.10.2017
00:33 | 16.10.2017
Nica a dat un răspuns la întrebarea Diferenta între copii
14:18 | 12.10.2017
S M a pus întrebarea Diferenta între copii
08:06 | 11.10.2017
kilograme in plus
08:03 | 11.10.2017
close

10 idei false despre calorii

 

 

Caloriile – obsesia celor care vor să slăbească – se pot afla acolo unde ne aşteptăm mai puţin. Credeţi că o salată are puţine calorii? Ei bine, vă înşelaţi. În schimb, consideraţi ciocolata ina­micul numărul 1 al curei de slăbire? Surprinzător, dar iarăşi vă înşelaţi. Descoperiţi în continuare alimentele în care se ascund cele mai multe calorii.


1. Fructele uscate sunt ideale ca gustare: fals.
Într-adevăr, fructele confiate sunt bogate în vitamine şi minerale, dar şi în calorii. În 100 de grame de fructe uscate se găsesc – atenţie! – între 700 şi 900 de calorii;


 

 

2. Salatele au puţine calorii: fals.
În funcţie de ingredientele adăugate în salată, aceasta poate deveni hipercalorică. Pentru că, de obicei, suntem tentaţi să adăugăm multe ingrediente în salată. Şi să nu uităm că uleiul este plin de calorii; 


 3. Ciocolata îngraşă: fals.
Cu cât conţine mai multă cacao, cu atât ciocolata este mai sănătoasă. Ciocolata neagră adevărată conţine cel puţin 70% cacao, este aşadar săracă în zahăr. Dacă preferăm ciocolata cu lapte, putem alege una cu o cantitate redusă de zahăr;


4. Margarina conţine mai puţine calorii decât untul: fals.
Ambele au cam acelaşi număr de calorii: 360 de calorii/100 de grame. Marea diferenţă dintre aceste grăsimi este originea lor: margarina con­ţine uleiuri vegetale hidrogenate (nocive pentru sănătate), untul grăsimi animale (bune pen­tru sănătate dacă sunt consumate cu mo­deraţie);


5. Pastele au multe calorii: fals.
Pastele sunt carbohidraţi cu asimilare lentă care au doar 180 de calorii/200 de grame. Ceea ce îngraşă este sosul care însoţeşte pastele. De aceea, este preferabil să le mâncăm doar cu puţin unt sau cu sos de roşii simplu. Sunt excluse pastele carbonara sau bolognese dacă vrem să slăbim;


 

6. Cafeaua are puţine calorii: adevărat.
Dar cu condiţia de a nu adăuga zahăr şi lapte. Ba chiar cafeaua instant la pliculeţe este îmbogăţită cu zahăr şi praf de frişcă. Aşadar, cafeaua fără calorii este cea neagră;


7. Câteva alune nu sunt chiar aşa de calorice: fals.
Iată o listă a caloriilor din fructele oleaginoase:
– 100 grame de fistic au 600 de calorii;
– 100 grame de arahide au 660 de calorii;
– 100 grame de nuci caju au 600 de calorii;


8. Produsele 0% nu conţin calorii: fals.
Nu conţin grăsimi, într-adevăr, dar sunt pline de îndulcitori şi zahăr. De aceea, se întâmplă frecvent ca persoanele care consumă produse 0% grăsimi să se îngraşe pentru că au tendinţa de a mânca mai mult;

 

9. Pâinea albă îngraşă mai mult decât cea neagră: fals.
În ambele sortimente de pâine află cam acelaşi număr de calorii. Însă pâinea neagră integrală este mai sănătoasă, întrucât conţine mai multe fibre, vitamine şi minerale, dar trebuie consumată cu moderaţie;


10. Organismul asimilează diferit caloriile în funcţie de ora la care mâncăm: fals.
Digestia nu se opreşte niciodată. Indiferent de ora la care le consumăm, caloriile rămân tot calorii, iar în exces duc la îngrăşare.


Sursa: Jurnalul.ro

5 / 3 note
Adaugă în favorite(urmăreşte)
1566
Adaugă un comentariu:
Numele Dvs:
Comentarii (3) :
15.08.2013, 11:50

super 

5.06.2012, 12:29

interesant!e necesar asemenea informatie pt alimentare sanatoasa si dietica!

14.05.2012, 19:07

chiar ideia cu caloriile este o problema

multumesc pentru informatie{#emotions_dlg.number_one_cut}

MyBebe.md - comunitatea mamicilor din Moldova.Totul despre sarcina, calendarul sarcinii, intrebari si raspunsuri, articole, materiale video, audio despre sarcina, cautarea unei maternitati, clinici, gradinite. Pareri, produse si multe alte servicii si utilitati
Materialele aflate pe acest site nu constituie o formă de consultanţă sau recomandare în vederea luării unor decizii medicale. Nici o recomandare de pe acest site nu poate fi substituită cu o vizită reală la medic.
RSS
Urmăreşte-ne pe